JAK ZGŁASZAĆ AWARIĘ

Przede wszystkim podając jak najwięcej szczegółów. W ten sposób ułatwisz nam diagnozę problemu, a co za tym idzie przyspieszysz jego rozwiązanie. Zanim zgłosisz problem zastanów się, jakie dokładnie są jego objawy, od kiedy je obserwujesz, czy występowały wcześniej, a jeśli tak to jak często.
Uwaga:
Zgłoszenia nie zawierające danych Abonenta w ogóle nie będą brane pod uwagę!
Zanim zadzwonisz i zgłosisz awarię:
::  uruchom ponownie komputer i sprawdź czy problem nie ustąpił;
::  sprawdź czy jest połączenie z urządzeniem dostępowym;
:: wyłącz z prądu na chwilę posiadane urządzenia dostępowe;
:: sprawdź czy urządzenia nie uległy fizycznym uszkodzeniom;
:: upewnij się, że zapłaciłeś abonament.
Sposób zgłaszania awarii:

  • Telefonicznie nr 513 088 317

    Pracujemy w dni robocze od 10.00 godz. do 18.00 godz. 

Podczas połączenia telefonicznego bądź w pobliżu komputera na którym problem występuje i postępuj wg ewentualnych poleceń osoby prowadzącej rozmowę. W czasie rozmowy podaj imię, nazwisko i adres oraz dokładnie opisz występujący problem. Jeśli nikt nie odbiera, to najpewniej awaria jest w trakcie usuwania. Niestety prowadzenie rozmów w trakcie usuwania usterki spowodowało by znacznie wydłużenie czasu awarii, więc zanim zadzwonisz ponownie odczekaj kilkanaście minut.

  • Pisemnie

W treści należy wpisać imię, nazwisko, adres instalacji, rodzaj problemu oraz od kiedy lub jak długo występuje.

  • SMS-em pod nr. 513 088 317

Proszę jednak mieć na uwadze, że sms traktowany jest jedynie jako zwrócenie uwagi osoby monitorującej poprawne działanie sieci na konkretny jej fragment. Na sms-y nie odpisujemy i nie oddzwaniamy. Sms nie jest traktowany jako zgłoszenie awarii, jest natomiast jak najbardziej mile widziany gdyż przyspiesza lokalizacje ew. awarii a tym samym jej usunięcie.